Αγαπητέ κύριε Βαχλιώτη,
Το πρόβλημα το οποίο μας αναφέρετε, θα μπορούσε να οφείλεται σε μία από τις παρακάτω αιτίες:
1. Στο σύστημα ανάφλεξης του κινητήρα, μπουζί - μπουζοκαλώδια (εάν υπάρχουν) - πολλαπλασιαστές. Σε αρχικό στάδιο, παρουσιάζεται μόνο κατά την λειτουργία του οχήματος με αέριο καύσιμο, ενώ σταδιακά, εμφανίζεται με μικρότερη ένταση και στην λειτουργία με βενζίνη.
2. Σε αρρύθμιστη ή λερωμένη πεταλούδα γκαζιού.
3. Στο σύστημα υγραεριοκίνησης και πιο συγκεκριμένα :
- Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου καυσίμου
- Σε ελαττωματικό πνεύμονα
- Σε ελλιπή θέρμανση του πνεύμονα
- Σε απορύθμιση του συστήματος υγραεριοκίνησης
- Σε κακή ρύθμιση – χαρτογράφηση
Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα Βορείων Προαστίων στη Μεταμόρφωση, ή με το υποκατάστημά Νοτίων Προαστίων στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας, www.tsopelogiannisautogas.gr).
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας.