Octavia5 1.8tsi

Ερώτηση χρήστη στο forum

Καλησπέρα.. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής, τον τελευταίο μήνα το αυτόκινητο μου όταν ανάβει τρέμει πάρα πολύ με τις στροφές να πέφτουν στις 6500-600 και ακούγεται έτοιμο να σβήσει και αναγκάζομαι να πατάω το γκάζι μέχρι να ζεσταθεί και να γυρίσει στο αέριο που όλα δουλεύουν μια χαρά.Πήγα στο συνεργείο λοιπόν και το βάλαμε στο διαγνωστικό και μου είπαν δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα και ότι φτάει η εγκατάσταση του αερίου..με τα πολλά πάω εκεί που έβαλα το αέριο και μου λέει αφού το έτρεξε στο πρόγραμμα ότι ένα μπεκ δεν ψεκάζει καλά καμιά φορά και μόνο αυτό και ότι φταίνε τα μπεκ της βενζίνης για το ρεταρισμα και για αυτό μου γκαζώνει στο αέριο από πάνω του συχνά και ότι πρέπει να καθαρίσω μπεκ.Τελικά μου πρότεινε να βάλω ένα καθαριστικό μπεκ και να το φουλαρω με 100 βενζίνη και να το δουλέψω μόνο με βενζίνη μέχρι να αδειάσει το ντεπόζιτο και να παρατηρήσω την λειτουργία.Αφού λοιπόν το γέμισα το δούλεψα περίπου 9 μέρες με το ντεπόζιτο αυτό και το αυτοκίνητο μετά από την πρώτη μέρα δεν ακουγόταν καθόλου όλα ρολόι,ούτε τρέμουλο ούτε τίποτα..Δεν μπορούσα α καταλάβω τι έφταιγε..Έτσι στην 9 μέρα και αφού είχα λίγη βενζίνη ακόμα στο ντεπόζιτο πήγα και του έβαλα αέριο..Πρώτον γέμισε με 18 ευρώ το οποίο με παραξένεψε πάρα πολλά γτ συνήθως γεμίσει με 33 περίπου..Δεύτερον μετά από λίγο αφού δούλευε με αέριο και όλα μια χαρά, σταματάω να πάρω κάτι από το σπίτι και μετά δεν μου το γύρναγε σε αέριο.. ( μου το κάνει συχνά αυτό και έχω αλλάξει το modul πριν 4 μήνες ) τέλος πάντων κάνω τις δουλειές μου και την επόμενη μέρα το πρωί το αναβω όλα κανονικά,άλλαξε και σε αέριο μια χαρά όλα πήγα την βόλτα μου περίπου 1 ώρα και πήγα σπίτι..Όταν ξανά κατέβηκα μετά από κάνα ωρο ξεκίνησε πάλι τα ίδια τρέμουλο πολύ έντονο έτοιμο να σβήσει με 500 στροφές και δεν άλλαξε στο αέριο..Νευρίασα πάρα πολύ και κατάλαβα ότι στο αέριο είναι η ζημιά αλλά έχω πέσει σε μλκς εκεί που το έχω βάλει...Τέλος πάντων για να σιγουρευτώ περιμένωνα ζεσταθεί δίνοντας γκάζι για να μην σβήσει και το δούλεψε με βενζίνη για κάμα 10 λεπτό..με φουλ πατήματα και γκάζια για να το ξεμπλορκαρω από το αέριο..αφού το έκανα αυτό το να σταμάτησα δεν έτρεμε τόσο και όταν πήγα πάλι μετά από κάνα δυορο,,το τρέμουλο ήταν ελάχιστο και οι στροφές κανονικές και λογικά όσο πιο πολύ το δουλέψω με βενζίνη δεν θα τρέμει πάλι καθόλου..Το θέμα είναι τι μπορεί να φτάει και συμβαίνει αυτό??Φτάει η βενζίνη η το αέριο δεν μπορώ να καταλαβω και έχω αγχώθει πάρα πολλά γτ δεν βρίσκω άκρη...τι να κάνω??

Απάντηση από Tsopelogiannis Autogas

Αγαπητέ κύριε Πατρίκου,

Αν και η περιγραφή σας είναι αρκετά αναλυτική, θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζαμε την μάρκα του συστήματος υγραεριοκίνησης, πόσο καιρό πριν έχετε κάνει την τοποθέτηση, εάν αρχικά λειτουργούσε κανονικά και εάν κατά την χρήση του οχήματος παρουσιάστηκε κάποια βλάβη κατόπιν της ειδοποίησης "Check Engine".

Εάν το σύστημα υγραεριοκίνησης στο όχημά σας δεν λειτούργησε ποτέ κανονικά, θα πρέπει να ελεγχθούν εκ νέου όλες οι συνδέσεις της καλωδίωσης, τα σημεία τροφοδοσίας αερίου, η στεγανότητα των συνδέσεων στην πολλαπλή (δηλαδή ότι δεν τραβάει αέρα ) και ο προγραμματισμός . Σε άλλη περίπτωση, εάν το σύστημα λειτουργούσε ικανοποιητικά και στην συνέχεια, μετά από αρκετά χιλιόμετρα, παρουσιάζονταν προβλήματα, προτείνονται τα εξής:

Για το σύστημα υγραεριοκίνησης:

  • Έλεγχος τροφοδοσίας αερίου , ηλεκτροβαλβίδες , φίλτρα, σωληνώσεις και πνεύμονας
  • Έλεγχος μπεκιέρας συστήματος υγραεριοκίνησης
  • Στεγανότητα των συνδέσεων στην πολλαπλή (δηλαδή ότι δεν τραβάει αέρα)
  • Έλεγχος δεδομένων - ρύθμισης του συστήματος, χρόνοι ψεκασμού μπεκιέρας αερίου

Όσον αφορά το όχημά σας , με κάθε επιφύλαξη, θα προτείναμε τον έλεγχο στο σύστημα τροφοδοσίας (αντλία χαμηλής & υψηλής σωλήνωσης και μπέκ βενζίνης.)

Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .

Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Μεταμόρφωσης, ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας, www.tsopelogiannisautogas.gr ).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας.

agiaParaskevi

Στείλτε την δικιά σας ερώτηση!

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά!
Κανένα από τα προσωπικά σας στοιχεία δεν δημοσιεύονται πλην της ερώτησής σας.

aftersalesRight

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2015 JoomlaWorks Ltd.

new-static-banner-04test-drive-static-banner

Επικοινωνήστε μαζί μας

Tsopelogiannis Contact

clubMoreBanner

Γνωρίστε μας καλύτερα

Νέα

Δείτε όλα τα νέα

tuv

Υπουγρείο Ανάπτυξης

  • 1
    Οικονομία

    Με την υγραεριοκίνηση θα εξοικονομούσατε περίπου 50% του κόστους μετακίνησής σας καθημερινά. Αυτό σημαίνει μηνιαίως τουλάχιστον 126€. Δηλαδή θα κερδίζατε το χρόνο 1513€!Και εκεί που όλοι μένουν στάσιμοι, εσείς θα κινείστε και μάλιστα κερδίζοντας!

  • 1
    Αυτονομία

    Θα ήσασταν πιο ελεύθεροι και αυτόνομοι από ποτέ χάρη στο διπλό ρεζερβουάρ που με ένα κουμπί θα σας επέτρεπε να επιλέξετε ΕΣΕΙΣ τον τρόπο μετακίνησής σας ανά πάσα στιγμή. Βενζίνη ή υγραέριο, εσείς αποφασίζετε!

  • 1
    Οικολογία

    Θα συμβάλλατε σε ένα καθαρότερο περιβάλλον παραδίδοντας ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά σας! Αποδεδειγμένα η υγραεριοκίνηση έχει μειωμένες εκπομπές CO2, και πλήρη εξάλειψη των μικροσωματιδίων που περιέχονται στα καυσαέρια της βενζίνης.

  • 1
    Ασφάλεια

    Η υγραεριοκίνηση προσφέρει μέγιστη ασφάλεια σε εσάς και την οικογένειά σας, αφού επίσημες μελέτες αποδεικνύουν ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση ατυχήματος, το σύστημα υγραερίου παραμένει ανέπαφο, χωρίς την παραμικρή πιθανότητα ανάλογου κινδύνου.

  • 1
    Αποδοτικότητα

    Με την υγραεριοκίνηση το αυτοκίνητό σας όχι μόνο διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά του, αλλά πολλές φορές εμφανίζει και ακόμη καλύτερες αποδόσεις λόγω της ποιότητας του καυσίμου και των περισσότερων οκτανίων.