ford cmax 2008

Ερώτηση χρήστη στο forum

Εχω σύστημα υγραεριοκίνησης landirenzo εγκατεστημένο από το 2011 από προυγούμενο ιδιοκτήτη. Το αμάξι το έχω από το Σεπ 2012 και από τότε έχω αλλάξει 4 αντλίες βενζίνης με την πιο πρόσφατη αρχές Αυγούστου 2017 και πάντα καλοκαίρι παρουσιάζεται το πρόβλημα. Πάντα έχω πάνω από 1/3 βενζίνης στο ντεπόζιτο και μάλιστα πηγαίνω τον τελευταίο χρόνο με αρκετή βενζίνη(20 Lt/3 βδομάδες) ΄Τον Μάρτιο άλλαξα πνεύμονα και μπεκ στον εγκαταστάτη(Ηλιούπολη) Μου γυρίζει εδώ και κάποιο καιρό αυτόματα από υγραέριο σε βενζίνη. Επίσης το αμάξι σε υγραέριο σεν τραβάει και ρετάρει σε στροφές(όταν χαμηλώνουμε ταχύτητα) Έχετε κάποια πρόταση? Ψάχνοντας στο Internet βρήκα το παρακάτω: "Σε φιλο που εχει το mobilo της BMW καθε μερα αλλαζει 2-3 ανλιες στο δρομο χωρις υγραεριο απο τα καλα καυσιμα .. Οι εξετασεις εδειξαν κατακοκινες αντλιες με κατι μαυρα κοματια διασπαρτα παντου .. Επαναλαμβανω σε αυτοκινητα χωρις αεριο .. Ενας αλλος λογος ειναι η παραμονη της βενζινης στο τεποζιτο πανω απο 1 μηνα οπου θα γινει σαν γλιτσα και θα ζορισει την αντλια με το ιδιο αποτελεσμα ., Λυση υπαρχει για την πιεση ειδικα σε volvo ford κτλ Ειναι ενα συστημα παρακαμσης της γραμης της βενζινης και επιστροφης της στη δεξαμενη Δουλευει ως εξης , στη γραμμη της βενζινης μπαινει ενα μπαι πας με μια ηλεκτροβανα που ενεργοποιητε οτσν γυρναει υγραεριο το συστημα .. Οταν ανεβαινει η πιεση της ανλιας βενζινης εοιστρεφει το παραοανω καυσιμο στην δεξαμενη εφαρμοζετε στα volvo XC90 ford kuga jaguar κτλ αντι των εμουλατορων πιεσης και δουλευει αψογα" Περιμένω απάντηση σας

Απάντηση από Tsopelogiannis Autogas

Αγαπητέ κύριε Θεοδοσιάδη,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας και μετά από την περιγραφή που μας δίνετε, μπορούμε να πούμε ότι αντιμετωπίσουμε δύο βασικά προβλήματα:

1. Γύρισμα από λειτουργία αερίου σε λειτουργία βενζίνης.

2. Πρόωρη φθορά της αντλίας βενζίνης.

Όσον αφορά το πρόβλημα (1) θα μπορούσε να οφείλεται σε κάποια δυσλειτουργία εξαρτήματος – αισθητήρα από κάποιο λανθασμένο σήμα ή σε χαμηλή πίεση αερίου καυσίμου με παράλληλη ειδοποίηση ηχητικού σήματος . Στην πρώτη αυτη, ενδέχεται να έχουμε πλασματική ένδειξη εξαιτίας ελαττωματικού αισθητήρα ΜΑΡ ή της ηλεκτρονικής μονάδος ελέγχου του LPG, ή του αισθητήρα θερμοκρασίας του πνεύμονα.

Στην (2) περίπτωση, η πτώση πίεσης μπορεί να οφείλεται: σε βουλωμένα φίλτρα υγραερίου, σε κολλημένες ηλεκτροβαλβίδες, σε τσακισμένη σωλήνα τροφοδοσίας, σε ελαττωματική σύνδεση πλεξούδας ή σε κακή ψύξη του πνεύμονα .

Σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από την χρήση του αερίου ή όχι , θα πρέπει να έχουμε καθαρή δεξαμενή χωρίς σκουπίδια και σκουριές.

H λύση bypass που αναφέρεται, δεν γίνεται αποδέκτη για τα σύγχρονα συστήματα υγραεριοκίνησης τα οποία παρέχουν την δυνατότητα παράλληλου ψεκασμού βενζίνης σε υψηλά φορτία με σκοπό την προστασία της κεφαλής του κινητήρα.

Επιπρόσθετα, το σύστημα τροφοδοσίας του οχήματος θα πρέπει να βρίσκεται σε ετοιμότητα για την άμεση ενεργοποίηση –γύρισμα του καυσίμου από αέριο σε βενζίνη. Π.χ. κατά το τελείωμα του αερίου καυσίμου, με την τροποποίηση bypass, ενδέχεται στιγμιαία κατά την αλλαγή ο κινητήρας να σβήσει με επικίνδυνα επακόλουθα .

Για την καλύτερη προστασία της αντλίας με την βοήθεια των σύγχρονων συστημάτων που τοποθετεί η εταιρεία μας, ενεργοποιούμε στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας του κινητήρα τον παράλληλο ψεκασμό. Με τον τρόπο αυτό, σπάμε – μειώνουμε την πίεση στο κύκλωμα βενζίνης προστατεύοντας την αντλία . Η όλη διαδικασία δεν επιβαρύνει την οικονομία περισσότερο του 5%.

Δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος και των κανόνων ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, θα σας προτείναμε να επισκεφτείτε κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων εξαρτημάτων και του μειωτήρα, να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες και να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος.

Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα από τα εξειδικευμένα κέντρα After Sales Service της εταιρείας μας. Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα καταστήματα, μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα μας, www.tsopelogiannisautogas.gr .

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

agiaParaskevi

aftersalesRight

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2015 JoomlaWorks Ltd.

new-static-banner-04test-drive-static-banner

Επικοινωνήστε μαζί μας

Tsopelogiannis Contact

clubMoreBanner

Γνωρίστε μας καλύτερα

Νέα

Δείτε όλα τα νέα

tuv

Υπουγρείο Ανάπτυξης

  • 1
    Οικονομία

    Με την υγραεριοκίνηση θα εξοικονομούσατε περίπου 50% του κόστους μετακίνησής σας καθημερινά. Αυτό σημαίνει μηνιαίως τουλάχιστον 126€. Δηλαδή θα κερδίζατε το χρόνο 1513€!Και εκεί που όλοι μένουν στάσιμοι, εσείς θα κινείστε και μάλιστα κερδίζοντας!

  • 1
    Αυτονομία

    Θα ήσασταν πιο ελεύθεροι και αυτόνομοι από ποτέ χάρη στο διπλό ρεζερβουάρ που με ένα κουμπί θα σας επέτρεπε να επιλέξετε ΕΣΕΙΣ τον τρόπο μετακίνησής σας ανά πάσα στιγμή. Βενζίνη ή υγραέριο, εσείς αποφασίζετε!

  • 1
    Οικολογία

    Θα συμβάλλατε σε ένα καθαρότερο περιβάλλον παραδίδοντας ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά σας! Αποδεδειγμένα η υγραεριοκίνηση έχει μειωμένες εκπομπές CO2, και πλήρη εξάλειψη των μικροσωματιδίων που περιέχονται στα καυσαέρια της βενζίνης.

  • 1
    Ασφάλεια

    Η υγραεριοκίνηση προσφέρει μέγιστη ασφάλεια σε εσάς και την οικογένειά σας, αφού επίσημες μελέτες αποδεικνύουν ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση ατυχήματος, το σύστημα υγραερίου παραμένει ανέπαφο, χωρίς την παραμικρή πιθανότητα ανάλογου κινδύνου.

  • 1
    Αποδοτικότητα

    Με την υγραεριοκίνηση το αυτοκίνητό σας όχι μόνο διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά του, αλλά πολλές φορές εμφανίζει και ακόμη καλύτερες αποδόσεις λόγω της ποιότητας του καυσίμου και των περισσότερων οκτανίων.